برترین های کسب و کارصنعت و تجارت

دستگاه‌های خط تولید دستمال کاغذی (از 0 تا 100)

تولید دستمال کاغذی یکی از روش‌های درآمدزایی با تولید است که می‌تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید. برای تولید دستمال کاغذی یکی از مهم‌ترین قدم‌ها خرید خط تولید آن است. برای این که بتوانید به خوبی با خط تولید دستمال کاغذی کار کنید و آن را بخرید، ابتدا باید با آن آشنا شوید. به همین علت در این مقاله در خصوص دستگاه تولید دستمال کاغذی آرتاشویان صحبت می‌کنیم. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

خط تولید دستمال کاغذی شامل چه دستگاه‌هایی است؟

یک خط تولید دستمال کاغذی شامل چندین دستگاه است که به ترتیب وظایف خاص خود را انجام می‌دهند. در خط تولید دستمال کاغذی، بسیاری از کارها همزمان انجام می‌شود. برای مثال برجسته سازی طرح‌ها، جمع کردن دستمال‌های تولید شده، شمارش و انتقال به جعبه همگی در یک خط تولید انجام می‌شوند.

 اولین دستگاه در خط تولید، دستگاه فول کات است. این دستگاه با استفاده از یک شفت دوار و یک تیغه برش، کاغذ را به اندازه‌های دلخواه برش می‌دهد. این دستگاه می‌تواند اتوماتیک را دستی باشد. دستگاه‌های فول کات، در انواع 3 لایه و 4 لایه هستند. دستگاه فول کات چهار لایه قوی‌ترین دستگاه است که می‌تواند در یک شیفت هشت ساعته، نزدیک به 18 هزار جعبه دستمال کاغذی تولید کند.

بهترین مارک دستگاه تولید دستمال کاغذی | درامد کارگاه تولید دستمال کاغذی

دستگاه بعدی، دستگاه جعبه زن اتوماتیک است. دستمال کاغذی‌ها در جعبه‌های مختلف به فروش می‌رسند. به همین دلیل نیاز دارید دستگاهی داشته باشید که برای شما جعبه‌های دستمال کاغذی را تولید می‌کند. البته برخی اوقات دستمال کاغذی‌های اقتصادی بدون جعبه و در یک بسته بندی شفاف پلاستیکی که برند نیز روی آن درج شده است. زمانی که دستمال کاغذی را بیرون می‌کشید، می‌بینید که آن‌ها به دنبال هم خارج می‌شوند. این دستگاه دستمال‌ها را به این شکل در جعبه قرار می‌دهد. هم چنین با استفاده از این دستگاه می‌توانید دستمال‌ها را به شکل تک رنگ و دو رنگ چاپ کنید. دستگاه آخر، بسته بندی است. این دستگاه کارهای بسته بندی و کناره دوزی و مهر و موم کردن را انجام می‌دهد. این دستگاه برای انواع بسته بندی اعم از دستمال سفره، تک نفره، جیبی و … نیز مناسب است.

انواع خط تولید دستمال کاغذی

با توجه به این که انواع دستمال کاغذی متفاوت از جمله دستمال‌های رولی، جعبه ای، سفره ای و … وجود دارند، برای آن که هر نوع دستمال کاغذی را تولید کنید باید دستگاه خط تولید دستمال کاغذی خاصی را خریداری کنید. البته همه‌ی دستگاه‌ها تغییر نمی‌کند، بلکه برای مثال برای تولید دستمال کاغذی رولی، باید دستگاه جعبه زن متفاوت با تولید دستمال کاغذی جعبه ای داشته باشید. به همین منظور ابتدا باید تصمیم بگیرید قصد ساخت چه نوع دستمال کاغذی ای را دارید و سپس اقدام به خرید چند دستگاله تولید دستمال کاغدی متناسب با دستمال بنمایید.

خرید انواع دستگاه خط تولید دستمال کاغذی

برای خرید دستگاه‌های مختلف خط تولید دستمال کاغذی، شما باید از یک تولیدکننده حرفه ای کمک بگیرید. شرکت آرتاشویان می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. این شرکت با ارائه خط تولیدهای مختلف به افراد در سراسر کشور، اعطای نمایندگی می‌کند و تلاش دارد که از این راه به تولید و اشتغالزایی در کشور کمک کند. شما می‌توانید خط تولید دستمال کاغذی را نیز از همین شرکت خریداری کنید. علاوه بر خرید خط تولید با کیفیت و متنوع، در مسائل دیگری مثل تامین مواد اولیه، پشتیبانی در زمینه فروش و یاد دادن مهارت‌های تولید نیز توسط افراد ماهر این شرکت پشتیبانی می‌شوید. برای برقراری ارتباط و دریافت نمایندگی تنها کافی است فرم قرار داده شده در این سایت را پر کنید. کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس گرفته و خرید و بقیه‌ی روند دریافت را پیگیری می‌کنند.

بهترین مارک دستگاه تولید دستمال کاغذی | درامد کارگاه تولید دستمال کاغذی

جمع بندی انواع دستگاه خط تولید دستمال کاغذی

هر انسانی برای گذران زندگی خود نیازمند داشتن منبع درآمد است. تولید دستمال کاغذی با ایجاد یک خط تولید مناسب می‌تواند منبع درآمد خوبی باشد. خط تولید دستمال کاغذی شامل دستگاه فول کات 3 لایه یا 4 لایه، دستگاه جعبه زن و دستگاه بسته بندی است. برای تولید هر نوع دستمال کاغذی مثل دستمال کاغذی رولی یا جعبه ای، نیاز به برخی دستگاه‌های خاص خط تولید خاصی است. در این مطلب این دستگاه‌ها را برای شما نام بردیم و عملکرد آن‌ها را توضیح دادیم. در نهایت برای این که بهترین خرید را داشته باشید، یک مرجع مطمئن نیز به شما معرفی کردیم تا خرید خود را به بهترین وجه انجام داده و از پشتیبانی نیز بهره بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا