برترین های کسب و کارفناوری اطلاعات

افزایش عمر باتری موبایل سامسونگ

خرید باتری موبایل سامسونگ به منظور افزایش بازدهی این گوشی ها و جلوگیری از خاموشی آن ها انجام می گیرد. در دنیای صنعت و تکنولوژی ساخت و آماده سازی باتری های جانبی برای گوشی های هوشمند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر یک از این باتری ها تنها دو سال برای مشتریان کارایی خواهند داشت و عمر مفید آن ها به همین مقدار است. پس از این بازه زمانی باتری گوشی مورد نظر مرتبا به تحلیل می رود و کیفیت آن کاهش می یابد. از این رو باید به اهمیت حفظ عمر و دوام این گوشی ها توجه ویژه ای داشته باشید. در این گزارش چند نکته در این زمینه را مورد بررسی قرار می دهیم.

افزایش طول عمر باتری گوشی آیفون | افزایش عمر باتری گوشی شیائومی

حذف برنامه های سنگین و به درد نخور

شارژر اصلی سامسونگ به طور مستقیم از برنامه های سنگینی که از آن ها بر گوشی خود استفاده می کنید، تاثیر می پذیرد. برخی از برنامه ها به میزان بالایی شارژ گوشی شما را مصرف می کنند و در تحلیل باتری شما نقش موثری بر جای می گذارند. از این رو توصیه می کنیم، سری به برنامه های بدون کاربرد گوشی همراه خود بزنید و آن ها را حذف کنید. با این کار لطف بزرگی در حق باتری تلفن همراه خود خواهید کرد! به این ترتیب دیرتر شاهد خرابی و نیاز به تعویض آن خواهید بود. در بخشی از تنظیمات گوشی های سری اندروید که اغلب سری محصولات سامسونگ با استفاده از آن ساخته می شوند اطلاعاتی در خصوص برنامه هایی که شارژ بیش از حدی از گوشی همراه شما می گیرند، درج شده است.

شما می توانید این بخش ها را در تنظیمات گوشی سامسونگ مشاهده کرده  و از این برنامه ها آگاهی به دست آورید و با حذف آن ها در حفظ سلامت باتری گوشی خود گام بردارید. وبسایت موبوتعمیر در این زمینه راهنمایی های دقیقی در اختیار کاربران قرار می دهد.

خاموش کردن حالت لرزه در گوشی

در حین خرید باتری موبایل سامسونگ راهنمایی های بسیاری در راستای حفظ سلامت باتری گوشی در طولانی مدت دریافت می کنید. یکی از آن ها در خصوص دکمه های لرزش و ویبره ای هستند که بر روی برخی از گوشی های هوشمند به کار می روند. این دکمه ها سبب می شوند که با هر تاچی که بر گوشی خود انجام می دهید، یک ویبر یا لرزه دریافت کنید. این ویبره ها سبب تحلیل باتری گوشی شما خواهند شد. همچنین زمانی که دکمه های آن صدای تاچ گوشی فعال باشند. به این ترتیب دیگر خبری از طول عمر باتری شما نخواهد بود! توصیه می کنیم همه این دکمه ها را غیر فعال کرده و به صورت معمولی از گوشی خود استفاده کنید.

خاموش کردن حالت هواپیما

شارژر اصلی سامسونگ در حالت هواپیما نیز همواره تحلیل می رود. از این رو در وبسایت موبوتعمیر اغلب توصیه می شود که گوشی خود را بر روی این حالت قرار ندهید و از این طریق از باتری آن مراقبت کنید. به این ترتیب موقعیت مکانی گوشی نیز باید خاموش شود. بهتر است به به روز رسانی های برنامه های گوشی خود دقت داشته باشید و این مسئله مهم را بررسی کنید. خرید باتری موبایل سامسونگ را با در نظر گرفتن نیازهای گوشی همراه خود انجام دهید. به روز رسانی سیستم تلفن همراه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بهتر است به حالت های صرفه جویی در گوشی همراه خود دقت داشته باشید. این حالت ها به مصرف به اندازه باتری گوشی شما کمک می کند و در نهایت  شارژر اصلی سامسونگ بهترین عملکرد را برای شارژدهی به این گوشی هوشمند خواهد داشت. وبسایت موبوتعمیر در این خصوص به شما کمک می کند که بهترین راهکارهای افزایش عمر باتری را در پیش بگیرید.

معرفی سایت موبو تعمیر

خرید باتری موبایل سامسونگ مزایای بی شماری برای شما به همراه می آورد. در این بخش به بررسی برخی از خدمات مهم این کمپانی در خصوص تعمیر و نگهداری از گوشی های همراه پرداختیم. شارژر اصلی سامسونگ یکی از مهمترین قطعاتی است که برای این گوشی های هوشمند خرید و فروش می شوند و استفاده از آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. وبسایت موبوتعمیر به شما در خرید بهترین مدل های این شارژر کمک می کند. شایسته است از خدمات این مرکز خرید برای تهیه بهترین قطعات گوشی استفاده کنید.

وبسایت: www.mobotamir.com
تلفن: 09363330070
اینستاگرام: @mobotamir

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا