برترین های کسب و کارپزشکی

روغن آرگان برای رشد و جلوگیری از ریزش مو

داشتن موهایی زیبا، پوستی درخشان، زیبایی طبیعی وجودی تان مد دیروز،امروز و فرداهاست. پوست و موی سالم همیشه زیباترین هستند و مهم نیست که چه سلیقه ای دارید، همه ی ما با دیدن موهای زیبا و پوست درخشان احساس شعف می کنیم. اگه جز افرادی هستید که همیشه روتین مویی شان را رعایت می کنند یا از آن دسته افرادی هستید که حتی برای شستن موهای شان هم بی حوصله هستند، هیچ فرقی ندارد! روغن آرگان ونتی پیو برای همه ی شما مناسب است. معجزه ای طبیعی که از دل طبیعت استخراج شده است و به خالص ترین حالت ممکن به دست شما خواهد رسید.

افزایش | باتری

روغن آرگان به طلای مایع نیز مشهور است. این طلای مایع چطور به دست می آید؟ این روغن از دانه های درخت آرگان به دست می آید. دانه ها از درخت جدا می شوند، پوست کنده می شوند، شکسته می شوند، طی فرآیند روغن گیری فشرده می شوند، از فیلترهای مخصوص رد می شوند و به صورت یک مایع شفاف طلایی زیبا به دست شما می رسند

اگر روغن آرگان اصل را لمس کنید از شدت سرعت جذب آن متعجب خواهید شد، این روغن بسیار سبک است و با سرعت زیادی جذب پوست و مو می شود. نام طلای مایع را بی دلیل به این روغن نداده ایم، این روغن با جلب رضایت های بی شمار لیاقتش را برای کسب این عنوان نشان داد و به مقام شوالیه ی نجات بخش مو رسید. البته همه ی این ها زمانی معتبر است که روغن آرگان اصل باشد.

روغن آرگان اصل

اگر به خاطر داشته باشید به شما گفتیم که چه روتین پوست و مویی داشته باشید و چه نداشته باشید این محصول مناسب شماست. چرا این حرف را زدیم؟ زیرا می توانید به جای چندین و چند محصول برای رسیدگی به پوست و موهایتان با خرید یک روغن آرگان اصل با یک تیر دو نشان بزنید. اگر از دسته افرادی هستید که روتین غنی دارند پس جای این محصول قطعا در روتین شما خالی ست و اگر حوصله ی این چیزها را ندارید یک روغن آرگان اصل برای شما همه ی کارهای لازم برای داشتن موهای زیبا را انجام می دهد.

اما برای تهیه ی روغن آرگان اصل بدون شک نمی توانید به هر فروشنده ای اعتماد کنید، برند معتبر ونتی پیو برای حل این مشکل به کمک شما می آید؛ برای خرید روغن آرگان اصل می توانید از سایت فروش محصولات مراقبت از موی ونتی پیو کمک بگیرید و محصول موردنیازتان را با تضمین اصالت و کیفیت تهیه کنید. ما واسطه ی بین شما و درختان آرگان ایتالیا هستیم، بله می دانم راه درازی ست اما ارزش لبخند شما را دارد.

افزایش | باتری

خواص روغن آرگان برای مو

آیا روغن آرگان برای مو خوب است؟ طلای مایع را روی موهایتان بریزید و بدرخشید؛ درست است که موهایتان طلایی نمی شود اما درخشش خاص و شفافیت بسیار زیادی پیدا می کند که باعث می شود مانند یک تکه جواهر تلالو داشته باشید. روغن آرگان برای مو چه خواصی دارد؟ بی شمار! اغراق نمی کنیم واقعا خواص روغن آرگان برای مو بی شمار است؛ در ادامه در مورد این خواص بیشتر صحبت می کنیم تا به معجزه ی طلای مایع پی ببرید.

برای دانستن خواص روغن آرگان لازم است که دو نوع استفاده از آن را به شما معرفی کنیم  و سپس خواص هر یک را بگوییم. روغن آرگان به دو روش برای تقویت موها استفاده می شود، روش اول استفاده از روغن آرگان روی ساقه ی مو و روش دوم استفاده از روغن آرگان روی ریشه ی موهاست.

·         خواص روغن آرگان برای ریشه ی مو:

با خشکی پوست سرتان خداحافظی کنید زیرا شوالیه ی شجاع اینجاست و مقدار زیادی اسیدهای مفید مانند  اسید اولئیک و اسید لینولئیک با خودش آورده است. روغن آرگان باعث رفع خشکی پوست سر و رطوبت رسانی به کف سر می شود. با روغن تراپی کف سرتان از خارش و پوسته های مزاحم خداحافظی کنید.

پسوریاز؟ درماتیت سبورئیک؟ دیگر خیر! روغن آرگان ضدالتهاب و یک آنتی اکسیدان فوق العاده است که به طرز بسیار عالی به درمان این بیماری های پوستی کمک می کند و ریزش موی ناشی از خشکی پوست سر و بیماری های پوستی را قطع می کند.

روغن آرگان یا منبع ویتامین E؟ هر دو! چرا یکی را انتخاب کنیم وقتی هردو را می توانیم داشته باشیم؟ روغن آرگان اصل ونتی پیو سرشار از ویتامین E است و ویتامین E باعث پرپشتی و ضخامت موهای نازک می شود.

·         خواص روغن آرگان برای ساقه ی مو:

خشکی و روغن آرگان نمی توانند یک جا با هم باشند، لطفا یکی را انتخاب کنید. اگر روغن آرگان را انتخاب کردید خبرهای خوب زیادی برای شما داریم. روغن آرگان از بین برنده ی 100 درصدی خشکی مو است، این محصول اگر خالص باشد و مانند روغن آرگان ونتی پیو یک محصول تضمینی باشد بسیار سبک است و به آسانی درون منافذ مو نفوذ می کند و همانجا شروع به رطوبت رسانی می کند. حالا چرا از بین بردن خشکی مو چرا انقدر مهم است؟ زیرا خشکی مو عامل مستقیم و بسیار مهم انواع موخوره، وز و کدری و تیرگی موهاست. پس نتیجه می گیریم روغن آرگان برای ساقه ی مو نقش از بین برنده ی وز، تیرگی و کدری و جلوگیری کننده از موخوره را بازی می کند.

ضدآفتاب مو، عجیب است نه؟ ضدآفتاب مو؟ مگر اصلا مو هم به ضدآفتاب نیاز دارد؟ بله! موها با قرار گرفتن در مقابل آفتاب، خشک و کدر می شوند و از درون شروع به پوک شدن می کنند برای جلوگیری از این مسئله لازم است که از روغن آرگان به صورت یک لایه ی محافظ روی مو استفاده کنیم تا بتواند از تابش مستقیم آفتاب روی تارهای مو و آسیب رساندن به آن ها جلوگیری کند.

پس از رنگ کردن و استفاده کردن از مواد شیمیایی روی موها، موها نازک، ضعیف و حساس می شوند. اینجاست که به روغن آرگان نیاز دارید تا مانند یک رود طلای خوش بو روی موهایتان جاری شود و آسیب های ناشی از رنگ کردن موهایتان را ترمیم کند.

خواص روغن آرگان برای مو به همینجا ختم نمی شود، برای اطلاع بیشتر از خواص روغن آرگان و مطالعه کامل این خواص، به این مقاله مراجعه کنید.

افزایش | باتری

روغن آرگان برای ریزش مو

کارآیی کلی روغن آرگان برای مو را به شما گفتیم و حالا زمان آن رسیده که کمی تخصصی تر در مورد روغن آرگان و موها صحبت کنیم. آیا روغن آرگان برای ریزش مو مفید است؟ پاسخ کوتاه بله است. اما پاسخ بلندتری نیز وجود دارد. روغن آرگان با مواد مغذی و خواصی که دارد به کاهش ریزش مو کمک می کند و یکی از طبیعی ترین راه ها برای جلوگیری از ریزش مو است.

خواص روغن آرگان برای ریزش مو

همانطور که گفتیم روغن آرگان غنی از ویتامین E است و ویتامین E یکی از کلاسیک ترین چیزها برای افزایش رشد و ضخامت موهاست. ویتامین E موجود در آرگان روی فولیکول مو اثر می گذارد و ریشه ی مو را ضخیم تر و محکم تر می کند و به این صورت از ریزش موها جلوگیری می کند.

روغن آرگان دارای اسیدهای چرب ضروری مانند  اولئیک اسید، لینولئیک اسید، آلفا اسید، لینولئیک اسید، پالمیتیک اسید، میریستیک اسید، و استاریدونیک اسید است که این اسیدها به کاهش رادیکال های آزاد و استرس سلول های پوست سر کمک می کنند و به این ترتیب از ریزش جلوگیری می کنند.

علاوه بر این ها خشکی مفرط پوست سر و برخی بیماری های پوستی ناشی از خشکی نیز موجب ریزش مو می شوند و روغن آرگان به عنوان یک رطوبت رسان قوی مشکل خشکی پوست سر را برطرف می کند و به این صورت موجب کاهش ریزش مو می شود.

روغن آرگان برای رشد مو

روغن آرگان برای رشد مو بسیار مفید است. اگر روغن آرگان در صورتی که به صورت روغن تراپی روی پوست سر و ریشه ی موها استفاده شود می تواند خاصیت بسیار زیادی روی رشد موها داشته باشد. روغن آرگان دارای فنول های طبیعی فراوانی ست که کار آن ها اثر بخشی روی کیسه های ترشیحی موهاست. این روند موجب افزایش سرعت رشد مو و بهبود ضخامت و سلامت موهای تازه روییده شده می شود.

چرا روغن آرگان ونتی پیو؟

اگر پس از خواندن این مطالب قصد تهیه ی روغن آرگان اصل و با کیفیت را دارید ما ونتی پیو را برای تهیه ی این روغن به شما پیشنهاد می کنیم و برای این پیشنهاد دلایل محکمی داریم:

  • ونتی پیو روغن آرگان صد در صد خالص را به صورت تضمینی به شما تقدیم می کند.
  • روغن آرگان ونتی پیو از ایتالیا وارد می شود که اخیرا گوی سبقت را از مراکش ربوده است و با صنعت بی نظیرش باکیفیت ترین روغن آرگان جهان را تولید می کند.
  • با استفاده از فناوری های به روز ایتالیا بوی بد روغن آرگان از بین رفته است و یک روغن طلایی با بوی خوش آجیل باقی مانده است.
  • بسته بندی مناسب موجب استفاده ی بهینه از روغن آرگان شده است و می توانید به راحتی هر مقدار که می خواهید روغن از بطری روغن آرگان تان خارج کنید.
  • بدون پارابن، آلرژن و هرگونه مواد حساسیت زا می باشد.

در برند ونتی پیو مهم ترین چیز رضایت شماست پس با خیال راحت به این برند اعتماد کنید و یک رابطه ی دو طرفه ی زیبا با آن بسازید. سایت ونتی پیو عرضه کننده محصولات مراقبت از مو است که تمامی محصولات لازم برای داشتن یک موی سالم و درخشان را به شما ارائه می دهد؛ می توانید با خیال راحت و اطمینان از کیفیت از محصولاتش خریداری کنید و موهایی زیبا که لایق آن هستید را داشته باشید.

در صورت تمایل به مطالعه ی منابع انگلیسی این مطلب به سایت Healthline را به شما پیشنهاد می کنیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا